Spagetti med grillkorv

Hello♥

N
är pappa kom hem ville jag laga mat så jag frågade om vi kunde göra det och det gick bra. Jag bestämde mig för spagetti med korv, och pappa sa att vi kunde ta stekpannan som var lite guppig för då blev det som om man grillade!! Maten blev jätte god och efter maten hjälpte vi åt att packa upp kassarna med mat som pappa hade varit och handlat^.^.. Sen drack jag lite te men o,boy är nog godare..





mumsigt!!

..kommer nog inte skriva mer idag så då säger jag..




..GODNATT!!


Kommentarer på "Spagetti med grillkorv":
stina skriver:

åå söt hamster vad va det hon hette holly eller

2010-04-29 17:37:13
Blogg/Hemsida: http://stinalindqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0