Taco och Banana split

Hello♥

N
u har jag precis kommit hem från en jätte god middag. Jag valde taco buffen och det var så himla gott^.^
Till efterätt tog jag en Banana split delux. Den var jätte jätte god med!! Men jag orkade såklart inte allt, men nästan.

Men nu ska jag lägga ut bilderna på vad jag köpte. Det var två linnen och en klänning typ.





Linne-HM



Klänning-Lindex



HelloKittyLinne-HM

Det var det, hoppas att ni får en härlig fredagskväll!!


Kommentarer på "Taco och Banana split":
linda skriver:

Guuud vilken fin blogg♥♥



2010-04-25 15:11:17
Amanda skriver:

Tack till alla er som komenterar!!

2010-04-25 15:13:35
Blogg/Hemsida: http://mellriee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0