Från byxor till shorts

Hallå Där

Jag har pysslat lite och tänkte visa er vad jag har gjort!

Jo, jag hittade ett par gammla och fula jeans och jag har gjort super snygga shorts av dom!
Coolt va!?
Det är bara att klippa av lite längre än man vill ha det sen så viker man upp kanterna och så klart!

Tack Tinkerbella för tipset ( tinkerbella.blogg.se )

Före och efter, vad tycks..?


Kommentarer på "Från byxor till shorts":
Ninnis fotoblogg skriver:

Svar: Kameran har en speciell närgräns så man kan inte komma hur nära som helst. Det du kan göra för att komma närmare objektet du ska fotografera är att köpa ett makroobjektiv eller ett Close-Up filter. Det är billigast att köpa filtret för det finns runt 100-lappen på www.tvspelsweb.se.



Var det svar på din fråga? Kram!

2010-08-20 16:41:17
Blogg/Hemsida: http://missebonie.blogg.se/
shila skriver:

mycket snyggare med shorts! :D

2010-08-24 18:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0