Hej jag är Bella från Amandas mobil och ...

Hej jag är Bella från Amandas mobil och nu sitter vi i bilen på väg till jakan och vi ska shoppa lite olika saker, det blir nog lite smycken och så tror jag. Men som ni kanske redan visste så har ju Amandas Internet varit lite krångligt men när Amanda kommer hem ska hon nog blogga lite hejdå/Bella<33


Kommentarer på "Hej jag är Bella från Amandas mobil och ...":
Julia skriver:

Okeej! :D

2010-08-27 15:32:44
Makub skriver:

Hej! I helgen, har du några planer? För vi kanske kan träffas? :D Det skulle vara kul! Men om vi ska det, isåfall vart? För vi kanske kan åka och shoppa eller något? Fast jag får iofs inte köpa något men åka och fika, vad som helst!?



Stora fluffiga kramar

/Makub

2010-08-27 20:17:03
Blogg/Hemsida: http://makub.blogg.se/
Makub skriver:

Svar: Okej, men jag ska på fest på lördagen så isåfall på söndan! :) Men det kanske går? Och vi kanske kan gå till cocoo? Jag ska dit med en annan söt läsare men vi kan också gå dit? :D



Stora fluffiga kramar

/Makub

2010-08-30 16:50:01
Blogg/Hemsida: http://makub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0