Svar på tal-x3

-X3

Nu kommer svar på tal-X3 eftersom jag hade fått många frågor imorse!

Fråga 1:


Anonym om Ännu ett svar på tal:
är Mary din hund

SV: Ja, det är hon :)




 

Anonym om Svar på tal:
är det dyrt där eller billigt med dyrt menar jag typ 400-1000 billigt menar jag 0-400 ¨

älskar din blogg :) <3

SV: Det är ändo rätt så billigt och mycket typ två för hundra och så. Smyckerna är ganska    dyra tycker jag. Men tex. min tröja från VILA kostade bara 100 istället för 300. Och det är bra. Jag tror inte att något kostar över 1000. Kanske några bra märkes jeans. 
Tack så mkt för att du gillar min blogg :D




 

Anonym om Svar på tal:
finns det inte något närmre jakobsberg

SV: Jag kollade och det finns i Örebro, Västervik, Sågmyra, Hellefrorsnäs ( där jag var ) och Gällstad.

Hoppas du/ni är nöjda med svaren :D


Kommentarer på "Svar på tal-x3":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0