Ups I didit again

Hello Sweet Hearts

Först och främst!
Förlåt för att jag har glömt att uppdatera tidigare idag!
Jag har inte hunnit för jag har varit med Manda Panda^^ ( afcb.blogg.se )
Vi hade jätte kul och vi gjortde tex en ny header till henne och jag gästbloggade på hennes blogg^^

Men jag lovar att jag ska försöka bättre mig måste bli lite snabbare på morgonen bara.
Då kan jag uppdatera då :D

Men ja, i skolan gjorde vi inte så mycket men jag och Manda har fått en ny kompis! :D
Hon heter Denise och är jätte snäll och gullig haha ^^

Lite bilder på Mandisen!

Puss puss Mary..!

Sötaste..!


Fin sötis^^..!



Sådär ja!
Nu ska jag fixa en ny header!




Kommentarer på "Ups I didit again":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0