Bubble Trubble

Hello♥

Nu sitter jag på en blå boll. Låter lite konstigt eller hur? Nej, "letade" lite bakom soffan och hittade denna boll. Tänk jag hade nästan glömt bort den! Jag kommer ihåg när jag var mindre och höll på och studsade med den hela tiden. Det kan jag inte gör nu för Mary sover och jag vill inte väcka henne ^^


Tidigare idag har jag lekt med Mary ute i trädgården. Hon är jätte söt när hon hoppar efter en boll i ett snöre. När hon fångat bollen går hon iväg med den jätte stolt haha! Bara för sött :D

Aah, jag ramlade precis när jag tog kortet!



Liten pose!



Hihi..



Bubble kinder!



Hjälp!



Bakifrån..



Haha!





Kommentarer på "Bubble Trubble":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0