Ny badad

Hello♥

G
ud vad jag har saknat er! Men nu är jag hemma! Jag har haft jätte kul på landet och badat varje dag! Min midsommar var jätte rolig. Och stannade lite längre för att få vara med mina kusiner. Imorgon åker jag bort över helgen tyvärr men kommer nog att mobilblogga lite. Fast problemet är att jag tycker att det är så tråkigt att mobilblogga hahah men någon kommer jag att göra det iallafall! Sen på Tisdag ska jag till Köpenhamn! Men jag tar med mig datan. Läängtar.. Sen på Söndagen efter Köpenhamn ska vi hämta Mary!

Jag har nyss badat och det var jätte skönt. Lite senare ska jag vara med Bella och jag vet inte vad vi ska göra.

Clohts Out!





Kommentarer på "Ny badad":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0