Shopping shopping shopping

Godag, Gomiddag Gokväll♥

K
om hem från Jakobsberg för ett tag sedan. Har varit och shoppat lite.. Se bilderna :)

Sen så kan jag meddela att det här var den sista riktiga skoldagen för mig! Vi kommer att  ha elevens val dom här sista dagarna :)

Från Lindex:



Hårroset: 29,50 kr

Mascara: 99 kr-REA- Vanligt pris- 139 kr

Från KappAhl:





JeansJacka-299 kr

Från Ur&Penn:



Halsband: 30 kr- REA- Vanligt pris- 79 kr





Örhängen- 25 kr-REA-Vanligt pris-49 kr

Från Glitter:



Hatt-129 kr

Jag har köpt en sak till men den får ni se imorgon för det är en present till min kompis Bella som fyller 12 år imorgon, Torsdag. GRATTIS GRATTIS ÖNSKAR JAG OCH ALLA LÄSARE DEJ! ♥



Och så här ser jag ut idag!






Kommentarer på "Shopping shopping shopping":
Anonym skriver:

Kan du ha hatten i skolan? :)

2010-06-05 17:27:58
Mijaa skriver:

Snälla kan du lägga upp videon från skolan? :)

2010-06-05 17:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0