FÖRLÅT!!

heejsan!! förlåt att jag inte har skrivit!! har bara glömt det!! men i onsdags var jag med amanda.b, clara och tessan sen på torsdagen var jag med bella, igår var jag med  tessan sen var jag på mini disco det var jätte kul och så idag har jag varit på innebandy match fast vi hade bara en avbytare och jag fick en boll under ögat och på  benet det gjorde jjätte ont fast jag var tvungen att fortsätta för en annan i mitt lag hade också gjor illa sig. vi förlora med tio noll men men det går nog bättre nästa gång.. kanske ikväll för då har jag en match till!!




Kommentarer på "FÖRLÅT!!":
ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥ skriver:

Okej hinner ändå inte göra en idag, men kanske imorgon :)

Du vet vell vem jag är? :)

2010-03-20 15:28:22
Blogg/Hemsida: http://improvme.blogg.se/
ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥ skriver:

A det är jag!:)

2010-03-21 18:44:48
Blogg/Hemsida: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0