lugg<33<33

Helluu alla kära läsare!! här kommer en liite sen uppdatering av det senaste två dagarna.. jaja.. igår så ringde jag amanda.b, vi bestämmde att jag skulle sova hos henne, att vi skulle vara, att hon skulle  följa med mig till stallet och att hon skulle följa med mig när jag klippte lugg det blev skiit bra ni ska fåå see den:):) jaja.. först så kolla jag och amanda på sommaren med göran..igen men den är juu bra såå!! amanda åt lunch  hos mig också det blev pizza mumzz!! sen skulle vi hämta amandas bussrämsa. sen så vaar det typ snöstorm :O:O vi skulle  till frissan sen och vi fick kuuuuta för att hinna. efter att jag hade klippt mig så gick vi in i djuaffären och då klappade vi en jäätte söt hund som hette selma. hon var  den blandning mellan pappilon och dansk gårdshund typ. wfter dee så åkte vi till stallet och jag fick rida janson. efter det hämtade pappa oss och vi åkte och hämtade mina saker sen åkte vi hem till amanda och spelat wii och åt tacopaj nam nam..

nästa dag så vaknade vi typ kl nio.. vi åt toast och varm o,boy med  grädde och spelade wii. sen var jag tvungen att gå till bussen för jag skulle på en kurs typ där man fick lära sig att rita manga..


Kommentarer på "lugg<33<33":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0