Amanda B och Patrizia

Hallo♥

I
ag var jag med klassen på Eriksdalsbadet och det var jätte kul.Jag och Amanda B var mäst med varandra sen ville Patrizia vara med och det fick hon. Man skulle ha med sig mat och jag hade goda pankakor. Sen när vi kom tillbaka var jag med Amanda B och Patrizia och vi hopade på Patrizias stutsmatta, kul kul. Men sen mådde jag lite illa så jag gick hem och nu sitter jag här och skriver^.^ Ska kanske gå ut och sola eller något snart. 

Det blev ett ganska kort inlägg men kom inte på vad jag skulle skriva.




                                                                           Jag idag



                                





Kommentarer på "Amanda B och Patrizia":
Kokorochan skriver:

svar: tack så mycket :D <3 nej headern har en av mina läsare gjort till mig ^^ men designen har jag gjort själv ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-05-06 17:59:09
Blogg/Hemsida: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0