Hoppat

Hello♥

I
dag var det aktevitets dag på skolan och först var jag och bowla, kuul!!
Sen var det lunch och det blev potatis och typ någon biff?? Sen skulle jag ha ridning men jag var erfaren eller vad man kallade det och då skulle jag leda dom som inte hade ridit och jag lede en kille som hette John men man fick inte välja vem man skulle leda, iallafall när John typ satt på hästen som heter GP såg han typ liv rädd ut!! Men det gick bra och sen var det äntligen min tur och jag hade aldrig ridit GP förut så jag var lite orolig men det gick jätte bra!!

Sen när vi kom tillbaka var jag med Wilma och Akina och vi hoppade stutsmatta!! Kulkul..

Men nu sitter jag här hemma och skriver. Egentligen ska jag på träning men jag har fortfarande ont i halsen!!

Uppdatering- Min data är lite konstig idag så jag kan inte komentera på devote.se´s bloggar!!



en snabb bild på mig idag^.^


Kommentarer på "Hoppat":
Johanna skriver:

SV: Okej, jag måste köpa en sån! :D

2010-05-04 18:23:12
Blogg/Hemsida: http://dreamingjohanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0