Mer regn och bad

Halli Hallo♥

N
u sitter jag här och kollar på Svenska Hollywood fruar. Fast det är repris och jag har redan sett det här avsnittet men det är ju tydligen Norska Hollywoodfruar som kommer börja nu. Men för er som älskar Maria Montazami precis som jag kan ni läsa hennes blogg.

Nog pratat om det som ni kanske vet har jag ju varit med Bella idag och sen när jag skulle gå hem regnade det och blåste. Så jag sprang hem och sen när jag kom hem tyckte jag att jag kunde unna mig ett varmt bad så det gjorde jag. Förästen har ni tänkt på vad ren man känner sig efter att man har badat??

Jag längtar tills ikväll för då blir det hemma gjord pizza till mat. Mums!

Jag kommer nog att fixa en tävling här på bloggen senare så håll utkik!

                                              Jag efter bad ^.^




Kommentarer på "Mer regn och bad":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0