Today :)

Hallojj♥

I
dag gick jag upp runt sju?? Ville vara uppe i god tid så att jag skulle slippa stressa och så. Jag började med att klä på sen gick jag ner och åt frukost. Efter det fixade jag mig sen runt halv nio gick jag till skolan.

Nio började vi med matte och sen var det svenska och sen lunch. Det blev hamburgare, Yummie! Sen på lunchrasten hände en läskig sak :o. Jo, en tjej i en annan klass gungade på en gunga sen gick gungan sönder och hon började blöda näblod eller något sånt men det var inte lite heller! Det var typ över hela ansiktet! Stackars Ida :(. Hon heter så. Men jag tror det gick bra. Det hoppas jag iallafall. Sen var det NO och sist men inte minst var det slöjd.

Klockan kvart i tre slutade vi och jag var med Bella. Först var vi hos henne sen gick vi till mig. Klockan fem gick hon hem för hon hade fotbollsträning. 

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ERA BLOGGAR TILL VECKANS BÄSTA BLOGG!!


                                                Jag idag






Kommentarer på "Today :)":
nath skriver:

söt blogg =)

2010-05-26 21:37:36
Blogg/Hemsida: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0