Svar på tal



jennie<3 om Skadat foten:
Fråga: Manda! Stackars dig då! Var det den där gula plattan med två handtag på och sen ett hopprep fäst i ett av handtagen? Om jag ska erkänna var det faktiskt jag som såg att den fanns så vi använde den typ första gången i tisdags... Hoppas det går över ganska fort då! Fick du foten under när du satt på den och du hade fart? Jag tror nog att det gjorde jätte ont!!!
// Sweet hugs from Me!

Svar: Ja, det var den plattan men det var så att Amanda snurrade den runt i repet så råkade jag sätta foten framför plattan.  ( Jag satt inte på den )
Jag tycker att det var bra att du hitta plattan för den är jätterolig att åka på ^^

Hoppas att du är nöjd med svaret.

Förästen om designen ser konstig ut, tryck F5!



Kommentarer på "Svar på tal":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0