I do it!

Okej vet att typ alla gör det men, har slut på ideér så jag testar.
Har ändrar lite i den. Bara för att det blir roligare då

- Dag 1 – Presentera mig själv.

- Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.

- Dag 3 - EN sak jag älskar från min garderob .

- Dag 4 – Vad är kärlek.

- Dag 5 – Mina drömmar.

- Dag 6 – Min dag.

- Dag 7 – En av mina vänner.

- Dag 8 – Ett ögonblick.

- Dag 9 – Min första kärlek.

- Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.

- Dag 11 – Min favoritbild

- Dag 12 – I min handväska.

- Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.

- Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

- Dag 15 – Detta ångrar jag

- Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

- Dag 17 – Mitt favoritminne.

- Dag 18 – Det här får mig att gråta.

- Dag 19 - Det här får mig att bli glad.

- Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

- Dag 21 – Det här saknar jag.

- Dag 22 – Det här upprör mig.

- Dag 23 – Det här får mig att hoppa av glädje.

- Dag 24 – Något jag gillar med mig själv.

- Dag 25 – Mitt rum

- Dag 26 – Mina rädslor.

- Dag 27 - Min favoritfärg.

- Dag 28 – Något jag vill ha.

- Dag 29 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

- Dag 30 – Ett sista ögonblick.

 



Börjar imorgon :)



Kommentarer på "I do it!":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0