Titta högt




Söta lilla Mary försöker se om jag har något i handen, haha hon är så söt!
Håller ni inte med mig?

Idag har jag iallafall spelat match mot Åkersbergas 97 lag, imorgon blir det 96:orna.
Matchen var väldigt jämn, först gjorde dom ett mål, sen gjorde vi ett. Efter det var det halvlek.
Efter halvleken gjorde vi det första målet, men när det var två minuter kvar gjorde dom ett mål.
Sen hände det som inte fick hända, 15 sekunder kvar gjorde dom mål! Såå irriterande.
Dom vann alltså med 3-2 till dom :/

Kommentarer på "Titta högt":
JULIA [ fotoblogg ] skriver:

Hejsan!

Kika gärna in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden vetja ;)

Ha en fortsatt härlig kväll :D

2011-01-15 22:05:56
Blogg/Hemsida: http://photojulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0