Spruta

Hello♥

I
dag har det varit en vanlig skoldag!! Vi började klockan nio med svenska. Efter svenskan var det So och vi jobbade med olika länder, jag har Rumänien. Sen klockan 11.15 var det lunch och det bleb fiskgratäng, blää!!

På lunchrasten gungade jag, Bella, Amanda.B, Nellie, Issa, Jennie och Patrizia kinagunga och det var jätte kul för när jag låg ner på gungan flög jag himla mycket!!
Efter rasten var det Hälsa och vi skulle typ sätta en lapp på ryggen sen skulle man gå omkring och skriva bra egenskaper på lapparna^.^
Sist var det Engelska och vi slutade klockan 13.40.

När jag kom hem skulle jag iväg till vårdcentralen och ta en spruta mot TBE som är en fästingsjukdom. Men till er som inte visste det hatar jag sprutor^.^..


Ursäkta den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna men jag har inte haft tid/ork att blogga!!


                                                                        Jag idag










en liten ego bild med..



Kommentarer på "Spruta":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0