Tandläkarn

Hello♥

Idag började jag skolan klockan 20 över 8 med ett jätte långt pass med svenska och jobbade jag med gramatik. Sen klockan 10 var det idrott och då körde vi olika lekar först var det  kändis kull tror jag att det hette, man skulle ha någon/några som var kullare och så fanns det en massa rockringar med hopprep i och om man blev kullad skulle man sälla sig i en rockring och sjunga sen kom det någon och klappade händerna.. då blev man fri.
Nästa lek var man i två lag. Det fanns en massa koner som det ena laget skulle välta ner och det andra ställa upp. Vårat lag vann heela tiden!!
Sen sista leken var KatchTheFlag. Man var två lag och så skulle man springa över på det andra lagets sida och hämta en flagga  utan att bli kullad, mitt lag vann då också^.^

Sen var det lunch och det blev pasta med skinksås typ. Det var iaf gott..
På rasten körde vi delfinen.. kuuligt!!
Sen var det No och vi hade redovisnig om matens väg. Det gick bra.
Sen på rasten körde vi delfinen igeen. Men det var jätte kul. Efter det var det Mentors tid och vi hade klassråd.


När klockan blev kvart i två gick jag till bussen för jag skulle till tandläkaren. Det gick bra för jag hade inga hål men han sa att jag måste borsta jätte noga. När jag kom hem gick jag  ut med värdelns sötaste hund nämligen Molle som vi skulle passa idag.

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår..

                                                               Jag idag



 





T
röja-Lindex

Jeans-HM


Kommentarer på "Tandläkarn":
Laura :)) skriver:

SV; Tack så mkt!! ^^

Jag vet inte om du vet men det ser ut som att du behöver en design ^^ Jag kan själv inte göra designer men jag vet en sida som är jätte bra! :D www.bloggdesign.nu där är jag medlem och det är andra som är medlem och gör designer gratis och nåra kostar och nåra är det tävlingar på! :D



kram

2010-04-15 19:15:50
Blogg/Hemsida: http://mummz.blogg.se/
Laura :)) skriver:

SV; Jaha.. det är ganska svårt att förklara :S

2010-04-15 19:32:03
Blogg/Hemsida: http://mummz.blogg.se/
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE skriver:



Hejsan:) Hoppas allt är bra med dig:)

Jag är med i en tävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna..och skulle behöva din hjälp!



Skulle du kunna rösta fem stjärnor på min bikini jag gjort ?

Du klickar in på länken och scrollar ner tills du ser en större bild. Rösta 5 stjärnor:)



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=4fr8NiJt1qTei3cmlyhZmVls#bikiniGallery



Vore otroligt snällt om du tog dig några sekunder och röstar på mig! Man kan även rösta en gång varjedag:)



<3

2010-04-15 19:42:09
Blogg/Hemsida: http://vadfanskajagheta.se
Jitah skriver:

Sv: Tack ska du ha! Du har en fin blogg du med :)

2010-04-15 19:52:16
Blogg/Hemsida: http://jitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0