snart påsklov..

Tjosan söta läsare!! Idag har jag varit i skolan men det var den kortaste dagen.. vi började klockan nio med svenska. Då jobbade jag med olika saker som jag missat när jag var sjuk men det var inte såå myckee.. sen var det rast för vi har rast efter varje lektion. Efter rasten var det so och redovisning. Men jag hade varit sjuk och knappt gjort någonting fast jag hann redovisa men utan att ha tränat!! Men det gick bra.. Sen såå var det lunch och det blev lax den var jätte äcklig. Sen var det juu lunchrast och sen hälsa  då var vi i den lilla jumpasalen och körde linjekul. Efter det var det engelska och vi jobbade med  ett påskhäfte. Sen klockan 20 i två slutade vi och då gick jag till coop och köpte godis och cola för imorgon  ska vi se på film och äta godis i skolan. Det ska bli kul och gott!! Sen nu så sitter jag här..


jag idag..


 








Kommentarer på "snart påsklov..":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0