Hårboll och svar på tal

Moshi Moshi Världen♥

J
ag har precis gjort en hårboll och jag tycker att den blev jätte fin! Sen fick jag en undrande komentar idag! Här kommer den och svaret!.. Trumvirvlar!

Fråga: Anonym
om Sun Day:
Fint men jag har alltid undrat varför du heter Mellrie? heter du mellriee?

Svar: Nej, jag heter inte Mellriee jag heter Amanda och min blogg heter Mellriee för att jag ville kalla mig för något eller hur man ska förklara det :) Hoppas att du är nöjd med svaret!



Min hårboll!


Kommentarer på "Hårboll och svar på tal":
Millah skriver:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-31 21:02:18
Blogg/Hemsida: http://millahoman.blogg.se/
Anonym skriver:

tack för svaret AMANDA !:)

2010-06-01 21:45:34
Anonym skriver:

Du ser ut som en gris på den bilden !

2010-06-06 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0