PODB

Helloo♥

I
dag började vi klockan nio med musik och då såg vi en film om Mozart. Det var tråkigt! Sen var det idrott och vi typ dansade sen körde vi någon sorts fotbolls match där man skulle välta ner koner. Det var inte så kul för vårat lag förlora^.^ Sen var det lunch och det blev spagetti med köttfärsås, gott! Sen  efter lunchrasten var det NO och efter NOn var det Svenska och vi fick våran PODB, där det stog om vi hade nått målen och jag hade några fel på slöjden men det gjorde inget.

Vi slutade klockan kvart över två och då gick jag hem sen var jag med Amanda B lite och vi gick till hagnäshallen och kollade på några killar från klassen som hade träning sen var jag med Bella. Vi var och kollade på hennes nya hus och det var jätte fint där, jag bara älskade deras nya soffa♥ Sen var vi vid Kina gungan och filmade lite och så, kanske lägger ut en film om jag får ordning att föra över filmerna från mobilen för det har krånglat lite och så. Sen skulle jag äta och nu sitter jag här och skriver.

 Juste jag satte upp håret i en bulle och tog några bilder men dom blev inte så jätte bra då men men..






Bilderna blev väldigt dåliga för dom är tagna ur en konstig vinkel men kanske lägger ut en annan bild som jag tog med mobilen sen.


Kommentarer på "PODB":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0