Skadat foten

Idag var jag och Amanda i jumpasalen som man kan få låna efter skolan.
Då hade vi en gul plast platta som Amanda snurrade.

Då råkade jag sätta dit foten och slog i jätte hårt.
Så nu har jag ont i foten och kan typ inte spela match imorgon :(




Kommentarer på "Skadat foten":
jennie<3 skriver:

Manda! Stackars dig då! Var det den där gula plattan med två handtag på och sen ett hopprep fäst i ett av handtagen? Om jag ska erkänna var det faktiskt jag som såg att den fanns så vi använde den typ första gången i tisdags... Hoppas det går över ganska fort då! Fick du foten under när du satt på den och du hade fart? Jag tror nog att det gjorde jätte ont!!!

// Sweet hugs from Me!

2010-10-22 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0