Våffelbak med smak

Tjenare! För några dagar sen bestämmade jag mig för att göra våffler. Sen ville jag göra det med smak, så jag fotade det också,, därför blev rubriken "Våffelbak med smak"

En lat tjej som jag tar voffel mix ist för att gör smeten, men vem gjör smeten egentligen? ;)

Jag hällde upp inehållet i en skål (kände mig lite som en kock när jag skrev inehållet ;), dock spillde jag lite på bänken, komihåg till mig själv: titta inte in i kameran när du ska hälla i våffelmixen i skålen!

Blev lite mjölig..(inte gjort för bildens skull ..)

Vispa vispa, här ser ni den lata tjejen igen, med elvisp :o

Spelade lite Angry Birds medans jag väntade på att våfflan skulle bli klart.

Det är ju lag på att man måste äta den första våfflan för att den blir alltid dålig (min våffla blev inte dålig men jag åt den ändå, bara för att jag var hungrig)

Och, and done!

Reseptet hittas på förpackningen!

Det var hur man gjorde våfflor på det rätta sättet!


Kommentarer på "Våffelbak med smak":
Miss E skriver:

Gott med våfflor, men det är så mkt godare med hemlagad smet! ;)

2011-08-04 11:10:31
Blogg/Hemsida: http://timelimits.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto) skriver:

sv: nej okej! :)

mums!

2011-08-04 14:06:20
Blogg/Hemsida: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0