Svar på tal

Hanna om Blue eys:
Fråga: Heeej, det är Hanna! snälla, please, och snälla igen, kan du inte säga vart du köpt dina uggs? kanske iett inlägg eller nåt? Jag håller på och leta ijäl (stavning) mig efter snygga uggs! SNÄLLA? <3

Svar: Jag köpte mina uggs på blocket faktiskt. Fast dom är ändo helt nya. Dom som köpte dom först köpte dom från New York eftersom det var billigare där.
Uggs är ju ganska dyra i sverige men om du kan tänka dig att betala så mycket så har jag sett uggs på b.l.a brandos.se.

Hoppas att du är nöjd med svaret!

Ps. Jag tror att internet funkar som det ska nu men jag ska bort idag så min upptatering kommer vara låg.
Hade tänkt att göra tidinstälda inlägg idag men jag hinner det inte nu. Hade ju tänkt att fixa det igår :/
Jaja, ses senare!

Kommentarer på "Svar på tal":
Caroline skriver:

Jag vet att jag har missat lite saker.. :/ Men jag har ingen bra bild att tävla med.. men får man redigera bilderna? :P<3

2011-01-23 10:23:05
Blogg/Hemsida: http://coralineahlinder.blogg.se/
Tessi skriver:

Hej var gärna med i min foto tävling på bloggen :) <33

2011-01-23 15:03:25
Blogg/Hemsida: http://newyorkerforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0