Fråga + Svar

Hej! Fick nyss en liten fråga om vilket program jag redigerar i, har ju sagt det förut men nu säger jag det igen.
Det heter PhotoScape. Sök på google om ni vill ladda ner det.

Sen undrade hon också vilken effekt jag använde i inläggen som heter "hands upp".
Jag använde effekten "afga".

Hoppas du är nöjd, och ni andra också :)


Bilden  från inlägget med eftekten afga :)

Kommentarer på "Fråga + Svar":
Pretty Little Liars skriver:

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-07-23 19:31:02
Blogg/Hemsida: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
micha skriver:

sv: haha :) allt bra här, sj? :)

2011-07-23 19:44:54
Blogg/Hemsida: http://michellestenberg.blogg.se/
Josefin Schoening skriver:

Åååh tack tack tack så mycket! Väldigt nöjd hihi ^^ Känner till PhotoScape men har alltid tyckt att det varit lite komplicerat.. Men man får lära sig helt enkelt! Tack! kramiis!

2011-07-23 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0