Glad Påsk!!

Tjoo sötnosar!! Glad Påsk för idag ee dee skärtorsdag men jag ska inte gåå påskkäring.. ska ni gåå?? undrar om det kommer några till mig?? idag såå började jag 20 över åtta. Då var det svenska till typ 10 och då blev det jumpa men jag kunde inte vara med för jag har haft infleuensa och är jätte hostig. Sen var det lunch och det var någon kyckling men den var inte såå god.. sen var det rast och no men vi hade svenska för vår no lärare är fortfarande sjuk. Efter det såå var det film time!! filmen vi skulle see hette Sanghai Knigts och den var liite bra men inte myckee.. jag tror att det var en typisk kill film för killarna skrattade heela tiden. Men nu har jag påsklov och imorrn ska pappa sjutsa mig till farmor och farfar fast sen åker han hem igen. Så under påsken kommer nog att min updatering vara lååg.. men komentera då..








Kommentarer på "Glad Påsk!!":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0