Home again

Hello❤

Tidigare idag kom jag hem från örebro cupen. Jag vet att min updatering har varit låg men jag ha inte haft tillgång till en dator. Men nu är jag hemma och updateringen kommer att bli som vanligt då min skola börjar imorgon. Jag ska såklart försöka höja updateringen.

På cupen gick det sådärr.. vårat lag är inte det bästa precis då vi förlora alla matcher utom en men då blev det ovavgjort. Stackars Lina blev sjuk, bara en förkylning men det är ändo ingee kul för henne och så är hon väldigt duktig på innebandy, hon gör ofta mål.
Idag innan vi åkte hem var vi på ett bad som heter Gustavsvik. Det var ganska kul men det fanns en fors som man kunde åka i och när jag gjorde det så hamnade jag under vattnet där det var strömt och kom inte upp men sen gjorde jag det. Det var jätte läskigt.

Men nu sitter jag här och skriver. Nedan kommer några bilder på mig idag. Några bilder från den första matchen kommer senare.






Ny tröja från Gina Tricot-99kr






jag provade att sätta upp håret i en bulle.. hur tycker ni det gick??


Kommentarer på "Home again":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0