Lovley Wendsday

Hello♥

I
dag är det onsdag och det är likamed kort skoldag!! Vi började klockan nio och då var det svenska. Sen SO och vi fortsatte att forska om olika länder, jag forskar om Rumänien. På lunchen som det var efter SOn blev det fisk. Men det var ändo gaanska god^.^ På lunchrasten körde jag lite klätterkull men sen började jag frysa så jag gick in en stund.

Efter lunchen var det Hälsa och vi körde ambulanskull och kräftfotboll, kuligt!! Sen var det engelska och jag gjorde två stycken NP. Jag tror att det gick bra, hoppas det iaf.

Ber om ursäkt i förväg för att dom närmaste dagarna kommer jag att ha väldigt låg/ingen uppdatering för jag ska ner till skåne på begravning.. jag vet inte om det finns internet på hotellet men jag hoppas det. Annars får ni klara er. Men Holly får inte följa med utan Molles matte och husse kommer ta hand om henne och vårat hus medans vi är borta.

När jag kom hem idag pluggade jag NO till ett prov och såg på TV.

Vad har ni gjort idag??-KOMENTERA-

GLÖM INTE BORT MIN FRÅGESTUND, FRÅGA MIG VAD SOM HÄLST!!


                                                                       Jag idag





Kofta-HM

Tröja-Lindex

JeansThits-Cubus

Tofflor-Ingen aning




Todys face^.^



Pluggar NO och äter macka..






                                                             

Kommentarer på "Lovley Wendsday":
Ems skriver:

sv: okej, vad tittar du på då? :P

2010-04-21 17:28:59
Blogg/Hemsida: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0