Nu är det över

Hello♥

N
u har vi ganska precis  kommit hem. Först var begravning och det gick bara bra. Sen åkte vi hem och fikade hos en som heter Peter. Han hade en jätte söt rottwailer som heter Doris^.^ Efter vi hade fikat gick vi ut och kollade på hans hästar. Han hade 17 stycken men bara 9 var hanns. Men dom var jätte gulliga. Sen när vi kom till hotellet tog jag en varm dusch. Nu sitter vi här och ska om en stund gå ut på resturang och äta..

Juste innan begravningen var jag ute på stan lite och ni ska få se vad jag köpte senare.

                                  
                                                             Jag idag på hotellet







Kofta-HM

Tröja-Vet inte

Linne-HM

Shorts-Lindex




Kommentarer på "Nu är det över":
Ems skriver:

sv: okej :(

R.I.P igen

när kommer du hem?

2010-04-23 18:41:59
Blogg/Hemsida: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0