På hotellet

Hello♥

N
u har vi typ precis kommit till hotellet igen för att vi har varit och tittat på Elsas saker och jag har typ fått en ny platt tv till mitt rum^.^ Elsa är hon som vi ska begrava, hon är min mammas moster om ni undrar!!

Egentligen skulle jag ju skriva när jag kom fram till hotellet men jag hann inte.. vi skulle iväg och äta middag sen skulle vi ju kolla på grejoerna. Men sak samma nu skriver jag ju^.^

Föresten så är hotellrummet jätte fint och jag sitter och smuttar på en Zingo, jag tycker nog bättre om Zingo än Fanta.. Vad tycker ni??

                                                                 Jag idag



Tröja-Lindex

Kofta-Stadium

Jeans-Kapphall

Bilden blev lite konstig men det var inte jag som klickade^.^



Söt och osmikkad^.^ med lite Zingo..


Kommentarer på "På hotellet":
Ems skriver:

sv: aa :P varför är du på hotell?

jo jag mår prima :)

2010-04-22 21:55:24
Blogg/Hemsida: http://lifebyemma.webblogg.se/
stina skriver:

du e fin utan smink oxå

2010-04-29 17:39:55
Blogg/Hemsida: http://stinalindqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0