Regnat

Hello♥

I
dag började vi klockan 9 med musik. Det var tråkigt  för vi pratade bara om Morzat!! Sen så regnade det på morgonen med. Fast det gick över sen. Efter musiken hade vi idrott och det var tråkigt för vi hade en lärarkandidat och hon var inte så jätte bra men nu börjar jag bli tråkig!! Så sen  var det lunch och först trodde jag att det var något äckligt men det var jätte gott. Jag vet inte vad det var för något. På lunchrasten kan ni kanske gissa vad jag gjorde..  Joo delfinen som vanligt typ.. hihhi

Sen var det matte och vi håller på med division med minnesiffra och rest. Det är liite svårt men idag fatta jag hur man skulle göra^.^ Sen på svenskan fick vi lappar om språkval i sexan.. jag vet inte vad jag ska ta, Spanska eller Tyska?? Vad tycker ni??
Sen var det inte så mycket tid kvar så vi fick spela fotboll, tjejerna mot killarna och killarna vann.
Sen slutade vi klockan kvart över två.

Ikväll ska jag kaanske se på talang och se på Modern Family som börjar eftersom Solsidan är slut x_X

Just nu sitter jag och dricker varm o,boy med grädde.. MUMSIGT!!♥

Vad ska ni göra ikväll??


                                               Jag idag






Tröja-Lindex

JeansTigts-Cubus



Såå gott♥




Kommentarer på "Regnat":
PICCS♥FOTOBLOGG skriver:

sv: Tack så mycket! Det värmer :)

2010-04-16 16:39:32
Blogg/Hemsida: http://piccs.blogg.se/
Jouline skriver:

Åh så sugen jag blev på varm choklad med grädde i nu när jag såg din kopp^^

2010-04-16 21:17:11
Blogg/Hemsida: http://stylebyjouline.blogg.se/
Karolina skriver:

Ta spanska, det läser jag. Men tyska är lättare... Men jag tycker du ska välja spanska.

2010-04-17 10:59:20
Blogg/Hemsida: http://ockalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0