Today♥

Hello♥

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte skrev igår. Men det var för att jag hade ridning.
Jag fick rida Landino eller egentligen skulle jag ha ridit Indigo men jag och Matilda byte^.^ Snällt av henne!!
Vi tränade på en kadrilj som vi ska visa upp sen i maj tror jag. Kadrilj är när man rider på led två och två.. Vi avslutade med att rida ut en runda runt hagarna.  Såå hiimla myysigt

Jaja nog pratat om det.. Idag började jag klockan 9 och då hade vi matte. Jag fick göra ett nationellt prov som jag hade missat. Det var lätt. Sen var det rast och vi körde delfinen. Det var kul.. när man kör delfinen ska man kasta en boll mellan sig och om man tappar den ska man springa till mitten och säga stopp. Medans den som tappade bollen går till mitten med bollen ska dom andra springa och stanna när den som tappat bollen säger stopp. Sen ska den som tappat bollen kasta/rulla bollen på nån och om den träffar åker den ut annars den andra.

Efter rasten var det svenska och vi fick en läxa sen fick vi läsa liite för läxan tog lång tid att förklara. Sen var det lunch och det blev schnitzel med ris. Sen på lunchrasten skörde Jag, Amanda.B, Mikaela, AnnaLisa, Madde, Johanna V, Olivia och Amanda.R bomben som är nästan samma som delfinen. Efter rasten var det No men jag gjorde ett till nationellt prov i matte.. Sen var det träslöjd och jag gjorde klart en magnet. Vi slutade klockan kvart i tre.


Jag idag






Tröja-Lindex

Jeans-HM

Jacka-HM

Skor-Nike



tog en mumsig päronsplitt<33<33




Kommentarer på "Today♥":
ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥ skriver:

tack tack! fina bilder♥

2010-04-13 18:49:21
Blogg/Hemsida: http://improvme.blogg.se/
MyzaaN - Princess Pink skriver:

tackar så mycekt D kan behövvas ;D

2010-04-13 22:14:07
Blogg/Hemsida: http://myzaans.blogg.se/
Lisa skriver:

Hej!

Glasscheck från GB-glace direkt till din mobil får du helt gratis här! http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3



Ha en fin sommar!

Kram

2010-04-14 15:59:58
Blogg/Hemsida: http://apps.facebook.com/sommarglass/?r=3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0