Bitto mijikai

Hello♥

Tänkte visa er några bilder som jag tog idag! Kunde inte vara ute så länge för det är jätte 37 grader ute! Tacka vettja ACn för att det är svalt inne!

Lite senare idag kommer Lottie. Det är hon som vi är fodervärdar åt och det är hon som har fött upp min förra hund Ivan. Lite efter det (när det har blivit svalare) ska vi åka till landet och vara där i ca två veckor! Då tänker ni förstås: Bloggen!?

Ja, jag ska blogga. Kommer kanske att kunna blogga från en dator ibland annars får jag väl mobil blogga..
Hoppas hoppas att jag kommer kunna blogg från en dator..!

Men nu kommer iaf bilderna ^^

Pose på stuttsis!


Egentligen från i förr går ^^



Hallå hallå, uppe i det blå!



Puhh..det var vaarmt..!



Det roliga jag gjorde på studsmattan igår!



Ett till foto på ett sånt hopp. Det roligaste är när man fortsätter först på stutsmattan sen ner!



Mellriee cloht out!



Mary sover.. ^^ Gulligt!



Min dator!









Kommentarer på "Bitto mijikai":
Kokorochan skriver:

svar: man skickar till min mejl :D [email protected]



kramar<3

/kokorochan

2010-07-15 17:23:18
Blogg/Hemsida: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0