Foki imorgon

Moshi moshi

Klockan fyra idag var jag med Bella. Först satt vi lite vid datan sen gick vi till coop och åt hamburgare haha. Vi tänkte köpa glass sen men vi orkade bara inte! Sen var vi ute. Först gick vi till en snurr sak och där var det några söta ungar som vi snurrade. Sen gick vi iväg och gjorden en hinderbana typ. Sen skulle man låtsas vara typ någon kändis och härma den när man gick hinder banan. Det var så sjuk kul : D

Imorgon ska jag träffa Foki! Det ska bli så himla kul! Man skulle typ ha kawaii kläder så det ska jag ha ni får se dom sen!

Nu sitter jag och dricker flädersaft med färgade isbitar, haha.



En isbit var rosa..



Av dom blå isbitarna blir man blå på tungan


Kommentarer på "Foki imorgon":
tönt skriver:

men guuuud, så töntig du är!

2010-07-01 23:00:06
Blogg/Hemsida: http://tönt.töntig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0