Framme på hotellet

Moshi Moshi♥

Nu är vi framme på hotellet och det är jätte fint här och jag bara älskar den rosa mattan i entrén. Hihi. Snart ska jag nog gå till jacutzzin och bara njuta sen ska vi nog försöka hitta någon mysig resturang.

Aahh.. Bara älskar det här fönstret, det känns som om man ska ramla ner!






Kommentarer på "Framme på hotellet":
Caroline skriver:

Ja, men när jag åker förbi där vi avled henne då brukar jag börja tänka på det och när jag är själv. Sen har jag bilder på massa hamstrar då kan jag börja tänka på henne. Hon var ju trots min bästa hamster. Hon var jätte tam och så! Var hon tvungen att få cancer! :(

2010-07-06 18:38:28
Blogg/Hemsida: http://coralineahlinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0