Rosa hundpåsar

Hello♥

Idag har jag varit på IKEA, ÖoB och två djuraffärer. På IKEA kollade vi på kök. På ÖoB köppte vi lite småsaker och på djuraffärerna köpte vi hundbur, hundmat, hundborste och rosa hundpåsar. Jag tycker att rosa hundpåsar är snyggare än vanliga svarta. Håller alla mina läsare inte med mig? Lite senare idag ska jag visa vad jag shoppade i Danmark.

Föresten på IKEA köpte jag en platta med med något sakosäckigt under som man ställer laptopen på när man har den i knät. Den är jätte smart och skön. Rekomenderar den!

Jag idag!



Kommentarer på "Rosa hundpåsar":
Elina :D skriver:

wb foki? -.-''

skaffa ett liv. har du ingen egen fantasi.

2010-07-14 18:16:42
Blogg/Hemsida: http://godiisregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0