Sitter på tåget här i värmen. Ute är ...

Sitter på tåget här i värmen. Ute är det 31 grader. Här inne på tåget fungerar inte ACn. Som tur är fick man gratis vatten. Fast först hämtade mamma lite sen skulle pappa hämta och då fanns det vara fanta och smakis kvar. Men det går ju det med. Hur varmt är det hos er?


Kommentarer på "Sitter på tåget här i värmen. Ute är ...":
Makub skriver:

Svar: Jag med haha. Men jag kan nog inte i slutet av augusti för mina föräldrar är bajs som säger att jag ska vara på landet i typ en månad. Jag tänker nästan gå hem! men det är typ 3 timmar med bil dit.. Men jag kan i slutet av augusti som jag sa.. men jag och Kokorochan ska bestämma ett datum då så då kan vi träffas efter eller före det :D

2010-07-10 09:33:18
Blogg/Hemsida: http://makub.blogg.se/
Makub skriver:

Svar: Okej men det går säkert bra! Jag kommer hem den 22 och börjar skolan den 23 TROR JAG!!

2010-07-10 09:56:52
Blogg/Hemsida: http://makub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0