Happy day

Moshi Moshi♥

J
ag känner att det kommer att bli en bra dag idag men jag vet inte varför?? Hahah.
Jag känner bara en sprittande glad sommar känsla i hela kroppen! Jag borde nog gå ut på altanen och äta melon och jordgubbar som mamma köpte när hon var och hämtade ett paket tidigare idag. Eller så kanske jag tar en glass.

Iallafall har jag lite tråkiga nyheter för er. Jo, filmerna funkar inte att ladda över. Jag gör antaglien något fel men jag vet inte vad och pappa är i Tyskland men han kommer hem ikväll så jag får fråga honom imorgon!

                                                                                         Jag idag!







Kommentarer på "Happy day":
Lotta skriver:

Fina tofsar!

2010-06-15 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0