Kniven mot strupen

Hello♥

I
dag har jag ju varit med Matilda som ni redan vet. Vi hoppade stutsmatta med vattenspridaren under. Hahah det var jätte kul! Sen åt vi glass och satt vid datan och lite sånt. Sen vid 4 kom pappa och sjutsade oss till stallet. Matilda fick rida Mulle och jag Rollo. Fast egentligen skullde det vara tvärt om men vi bytte :D. Första halvtimmen red vi ut och det var sjukt mycket mygg! Stackars Rollo jag fick borsta bort dom från halsen hela tiden. Sen red vi i ridhuset ett tag.

Sen skulle pappa fixa något med några vagnar i stallet. Så vi blev kvar där ett tag. Men nu är jag hemma och sitter och kollar på Kniven mot strupen.

                                       Jag idag!



Ursäkta det stökiga rummet, nu fattar ni varför jag städade tidigare idag??


Kommentarer på "Kniven mot strupen":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0