Madde

Helloo♥

I
dag har jag varit med Madde och vi hade det jätte kul! Vi cyklade till Örnäs och hälsade på hästarna. Vi tog med oss  nybakta vaniljbullar med, Gott!

Vid tre  tiden åker jag till stallet och rider :) Inte Örnäs då. Rider ju inte där. Känner mig förästen på toppen blogg humör idag, hahah. Vet inte varför.. Vet ni??

 
N
i vet ju att jag gjorde naglar i förr går?? Jag visar dom när jag har satt på dom vilket är på fredag för då har ridningen slutat.

Kommer nog upp en videoblogg ikväll :)
                                                                                   



V
et inte varför jag gillar den här bilden?? Hahah..




Kommentarer på "Madde":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0