Internet trassel

ChingeLing♥

F
örst och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte har bloggat under hela helgen och så.. Det är för att som ni kanske redan visste har jag varit hos min kompis Emmas farmors land och det var jätte kul och vi fotade hennes hund Devil med som ni ska få se bilder på. Egentligen skulle jag ha skrivit igår men såklart ska vårat internet typ paja. Men nu är det igång igen^.^

Idag har varit en vanlig måndag men imorgon har vi aktivetetsdag och jag ska först bowla, sen rida.. kul kul!!





Devil♥







Devil och lite av Emma♥







Emma och Devil^.^ Såå gulliga ihop..

Om ni undrar har jag fotat alla fotona^.^



Kommentarer på "Internet trassel":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0