Halsfluss

Hello♥

Igår var jag hos en läkare och fick reda på att jag hade halsfluss!
Usch vad jobbigt måste ta pencelin och äcklig hostmedecin!
Blää..

Jag passade på att köpa nagelacks remover medans jag var där också!
Den var från depend, och jag undrar om den är bra?

S
en så gjorde jag två headers till två kompisar igår också!
Och jag satte in dom!
Duktig jag är.

Den första var hos den här (prinssess.blogg.se)!
Sen den andra hos den här (emaaajohansson.blogg.se)!

Om ni vill ha en header mejla bara [email protected]!
Där kan ni nå mig om annat också! :)

Hatar att vara sjuk!








Kommentarer på "Halsfluss":
Makub skriver:

*Svar: *Det är synd! Jag ser fram emot när vi kan det! :) hahahaha

2010-09-05 09:58:40
Blogg/Hemsida: http://makub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0