lina gästbloggar'

Hej, idag har jag & amanda varit och shoppat i jakobsberg, jag köpte
skor
linne
Happy meal
kort
deo
ja det var typ bara det jag shoppade. Men när vi åkte hem så ringde vi och fråga om amanda fick sova hos mig & det fick hon. Jag gick hem och åt och Amanda också, sen när jag ätit kart städade jag mitt rum om jag och amanda skulle få plats i mitt rum. Efter ett tag kom Amanda, jag sammlade ihop lite godis & snacks och så satt vi oss och kollade på Melodifestivalen 2011.
Jag hejade iallafall på Danny, men jag tyckte inte det var så bra låtar den här gången faktiskt.
Men efter vi hade kollat klart tog vi lite kort & sånt.

Ni får ha en bra kväll/ natt

Lina


Kommentarer på "lina gästbloggar'":

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0