Torsdags hissen, och dissen


Hiss

♥Sportlov nästa vecka, bara för att jag är så trött på skolan!
♥Sofijah låtar, så bra!
♥Min nya mobil, den är så bra!
♥Ballerina kladdkaka, för vi har det hemma!

Diss

Vädret, var 20 minus imorse, brr!
•Att jag inte orkar hämta ballerina kladdkaka, är så lat!
•Att min kusin har sportlov nu, jag som ville träffa henne då!
Att jag saknar em person, så mycket!

Vad är det här undrar ni? Jo, jag kallar det för torsdags hissen och dissen. Jag ska varje torsdag skriva ett inlägg med 4 hiss och 4 diss från veckan..

Ni får gärna skicka in era egna hiss och diss så kanske jag sätter ihop ett torsdags hiss och diss med era.
Ni som skickar in blir såklart länkade.

Ska fixa en ny sån här bild sen :)




Kommentarer på "Torsdags hissen, och dissen":
JOSEFINE skriver:

Sv: Tyvärr inte, p.g.a tidsbrist :/



Vad är det för mobil du har? :)

2011-02-24 20:33:49
Blogg/Hemsida: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0