Utlottning




Minns ni örhängerna jag skrev om? Nu kan 3 stycken vinna ett varsit!

Såhär gör du:
  • Gå in på Beltanimaldesign.se och välj ut ett valfrit örhänge.
  • Komentera att du är med och länken till örhänget.
•För extra lott, skriv om tävlingen på din blogg och länka till mig och beltanimal design, det måste ni skriva i komentaren om ni har gjort det, och länka till inlägget så jag vet :)

Slut datum är den 12 mars..:)

Kommentarer på "Utlottning":
Mimmi skriver:

Jättefina örhängen jag vill gärna vinna dom som heter Blad 2 som är lite guldiga. De här är länken http://www.beltanimaldesign.se/products/product_info.php?prod_id=367

kram från Mimmi

2011-03-04 08:49:59
Anna P skriver:

Åhhh jag vill ha örhängena som heter Ödla 1 men jag vet inte hur man länkar till dom. Måste man det eller går det bra ändå?

2011-03-04 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0