Portugal del 1

på väg ner till stranden..
stranden..
vågor..
det fanns många snäckor..
en del av utsikten från våran balkong..
min älskade juice som jag drack varje dag..
utsikten på kvällen
dörrar till balkongen..
lilla jag på balkongen..
Det var några av bilderna, nästa gång bli det zoo-marie´n specia. (bilder från ett zoo,vattenland,nöjespark)
Kommer inte heller bli så mkt bloggning men gör tidsinställda inlägg med Portugal bilder!
Ska nämligen till landet, och som tur är ser våra snälla grannar till huset under tiden.
Kommer tillbaka näst, nästa vecka typ?
Hej då!♥

Kommentarer på "Portugal del 1":
Vanessa skriver:

Älskar bilden med drickan, inte för att jag smakat den men bilden va fin :)

dom andra bilderna va oxå fina

2011-06-21 19:22:40
Natalie - it's all about attitude skriver:

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

2011-06-21 23:12:32
Blogg/Hemsida: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0