Stinsen


Grönadalen..♥

Hej och hallå, nu ska ni få höra min dag.
Jo det var så att Bella och jag tänkte åka till Stinsen och shoppa lite.
Men såklart ska bussen typ gå sönder så vi fick gå en bit, haha!
Sen när vi var där så var det några killar som blåste i någon tuta och ropade "kan jag få era nummer?". Haha vi svarade inte. Sen tänkte vi åka hem, på bussen satt det några killar bakom oss och fråga oss om vi skulle bli kompisar och allt. Haha iaf en toppen dag med Bella.

Vi hörs♥

Kommentarer på "Stinsen":
Olivia Kretz | Foto & Desgin skriver:

Hej!

Har en "tävling" Det ända du behöver göra är att komma på ett bloggnamn t. mig !

Om du Nt vill kan du ta bort denna kommentar :)

2011-03-13 12:47:38
Blogg/Hemsida: http://typoliivii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg uppgifter

E-mail: (visas bara för mig)

Hemsida/Blogg:

Skriv nu något:

RSS 2.0